Alavuden kaupungin hankintailta to 15.2. Huhtamäki-salissa klo 17

15.02.2024


Tervetuloa Alavuden kaupungin hankintatilaisuuteen torstaina 15.2.2024 klo 17.00 alkaen

Paikkana Huhtamäki-sali (Okslammintie 9, Alavus).

Tilaisuudessa esitellään Alavuden kaupungin vuoden 2024 hankintoja. Mukana on kaupungin eri toimialojen hankinnoista vastaavia viranhaltijoita.

Ohjelma:

Tilaisuus on maksuton ja suunnattu kaikille kaupungin hankinnoista kiinnostuneille yrityksille, yrittäjille ja päättäjille.

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu ja toivomme ennakkoon ilmoittautumista.

Ilmoittautumisen jälkeen voit erillisellä kyselyllä kertoa mielipiteesi Alavuden kaupungin hankintakäytännöistä; mikä on hyvää ja mitä kehitettävää on. Palautekyselyyn vastataan nimettömänä ja palautekyselyn vastauksia ei voida yhdistää ilmoittautumiseen.

Hankintaillassa esitetään kooste palautteista ja vastataan mahdollisiin kysymyksiin.

>> Ilmoittaudu mukaan tästä!

Tervetuloa kuulemaan, kysymään ja keskustelemaan Alavuden hankinnoista!

Tilaisuudessa on kahvitarjoilu.

Yrittäjä - olethan muistanut ilmoittaa tietosi Pienhankintapalveluun? Huolehdi myös, että tietosi ovat ajan tasalla.

Yhteistyössä Alavuden kaupunki, Alavuden Kehitys Oy, Alavuden Yrittäjät ry, Töysän Yrittäjät ry


Lisätietoja:
Ulla Björn
toimitusjohtaja
Alavuden Kehitys Oy
puh. 044 550 0974